martes, abril 19, 2005

Cumpleaños total



14:00 - Després de dinar: "Hui de trankis que estic fart de sortir" "Val tio, quan tornes del master, o ens posem una peli o ens fem una cervesa en el tinkiwinki"

19:00 - Pel mobil en el descans del master: "Oscar, m'ha dit Joanet que compre jo el sopar. Vaig a pillar unes pizzes i birra i després ja vorem" "Val germanet" "Pille una botella de café?" "Jajaja! de trankis!" "Que si tio, ens fem un plisplaiet per lo menos que és el teu cumple" "Aiii de trankis!"

19:15 - Pel Messenger: "Ei germanet! Que he decidit que hui vaig a tope que fa temps que no m'ambufe en tu" "Si tu dius a tope, a tope tio!" "Vaig a avisar a algú més"...

Fotos!

Vídeo 1 (si no et funciona, descarrega't Quicktime i executa després)

0 comentarios:

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio